Sunday, March 22, 2009

Kelahiran Yg Dinanti


Kelahiran Yg Dinanti



According to the doctor, aku due on 22May2008...ta
pi baby aku still tak nak keluar lagi...So, doktor adviced aku direct pergi hospital if there's no sign on 31May2008.
Tunggu punya tunggu....mmg takde tanda2 yg baby
ni nak keluar..So on 31May2008 aku admitted. Finally, saat2 yang dinanti telahpun tiba...on 2June2008 lebih kurang pukul 4pm aku dah mula rasa sakit....aku dibawa ke labour room pukul 7pm & tepat pukul 1103pm aku telah selamat melahirkan BABY GIRL dgn disaksikan oleh MYhubby sendiri. Syukur ALHAMDULILLAH.... Tuhan saja yg tahu perasaan aku ketika itu....and....the most important thing..aku realized betapa besarnye PENGORBANAN seorng ibu....Mum thanxs a lots for being a loving,caring & a great mum to me......Luv U so MUCH


zwani.com myspace graphic comments
Myspace Baby Comments




weight...2.85kg




My Baby...eee,tak sangkanya dah jadi ibu...huhuhu




comelnya anak mOmmY




.....olo..loh cayang opah.....



pose sayang mommy





......sayang papa....





....meh posing sayang 'peace'....





Tengku Nur Humayra Safiya





Princess Diva
**love, peace & respect**

zwani.com myspace graphic comments
Myspace Princess Diva Comments

No comments:

Post a Comment

Posted by : ija_adaMayra