Saturday, April 25, 2009

"pot luck"


Last month on 20th, we had a pot luck for our unit/team.

Dah sebulan lebih baru nak update bolehh?? (nak wat camane, mak bz gile...huhuhu)

The food biasa2 aje coz team aku tak de la ramai...ade la ><>
Aku bawak tomyam (actually diorang suh aku masak rendang ayam ,
tapi mak malas lah...banyak keje!)
Tu yang masak tomyam je...
(tu pun aku suh hubby aku masakkan....hehehe :-)



ada mcm gaya maria tunku sabri tak? jalan-jalan cari makan...


with Lucas , Yen & Joann


The food : Tomyam, meehoon, kueytiau, nugget, sosej,
ayam masak merah, triffle, sandwich,
kfc, chocolate muffin, sushi,
j.co donut & junkfood.



'my favourato'(uuhhh licious....)


tengok, licin aku makan...lapaq sungguh tu!!



Photoshoot session (as usual) tetap ade dlm list. Tak sah kalau tak berposing...huhuhu.
Ai kalau tak bergambar tu bukan IJA le namanye...kah kah kah (alamak ter'over' sudah)












No comments:

Post a Comment

Posted by : ija_adaMayra