Tuesday, August 18, 2009

KURSUS a.k.a SEMINAR

Early morning lagi weols sudah bersiap sedia @ Ballroom 3...

untuk Seminar Pengurusan Aset Jalan....

Azeera kena jadi emcee..

and ALHAMDULILLAH seminar ini berjalan dengan lancar.....


posing dulu b4 having our breakfast...


aku & sakinah yg bz print cert. untuk para peserta


peace!!! (sempat lagi ok..)


azeera yg sebuk nak berposing kat cni jugak tu...


last but not least

We finished around 5pm...masing2 keletihan....

balik bilik & semuanye flat...tidur...pengsan...

then, lebih kurang pukul 9pm...aku & azeera turun nak cari makan...dinner...

actually , weols takde la lapar sangat...


sebelum tu jalan2 dulu @ the zon shopping mall


azeera ajak makan satay...aku ? on je...

order satay...mula2 nak order 20, tapi takut tak abis kan sbb perut still kenyang...

ok ...order 10 je...chicken wing 2...

bila makanan sampai jer...aku pandang azeera...and azeera pandang aku...

azeera : " beb, mana kuah kacang nye..."

aku : " iye la...takan takde kuah kacang..."

azeera : " beb, dia bagi kite sos je...ni satay ape?"

belasah je la...ni style cni kot...

@ last chicken wing je yang weols makan...

makan satay tu 1 je...serius tak boleh blah...nasib baik tak order banyak OK..

kesian azeera beriye nak makan satay nye... (beb, balik cari kat kl je la)


jalan2 @ tepi Pantai Lido sebelum we had our dinner


1 comment:

  1. hahhaa...

    lawak gle la bab satay 2..
    HARAM x sedap..
    aku pandang jelaa stall satay kat sebelah tu..

    terliur babe..
    ;-)

    ReplyDelete

Posted by : ija_adaMayra