Tuesday, November 29, 2011

~ Wedding Delime & Herry ~

What a hectic weekend i had. Phewwww.....cuti 3 hari pun x rsa mcm cuti. Org lain yg kawen aku lak yg hover...penat ok! ^___^ Last saturday me attended a solemnization ceremony for my kazen Delime sumwhere in kl. Congrats Ime & Herry!!! Majlis start sharp on 9am. Pagi giler kan. Ntah pukul berapa la pengantin bersiap utk make-up bagai.

masa ni dah settle sesi akad nikah dgn sekali lafaz. gambar msa nikah x bnyk in hand, ni pun cilok dr fb jaja. coz msa ni i x bwk cmra, hrpkn cmra hp, battery about to die la plk. hihihi
layan je la armature photographer punye cmra...nak tgu gambar dr professional nye photographer lambat lg la nk update kt cni. Tgu album siap nnt bru dpt tgk.


from left : cda, maksu lina, ct, mil, aku le, maksu mai...dpn skli tu x knl mmg sje nye le...bdk plng poyo - me'ah

Petang tu kami berjimba la ke ikea. Konon2 ade org tu teringin bebenor le mkn meatball. Tgu org yg teringin sgt mkn meatball tu sampai berejam2, so jom kite jalan2 dlu smbil cuci mata *__*

adam sorang je. maYra xjoin grup kitaorng. Dia join grup veteren gi kenduri berkhatan our relative kat Sepang ptg tu. Grup kitaorng at first mmg nk pergi, tp b4 that gi menyinggah @ Jln Tar dlu cari tudung utk wedding esok, at the end dah mls nak ke Sepang. Kim slm je lah ye ;P


Fyi, this is my 1st time having meatball at ikea. Most of them ckp meatball ikea mmg terbaikkla.
Tu yg aku pun sgt teruja nk mkn meatball.


Sedap ke? For me, boleh arr...knpe aku ckp "boleh arr" sbb at that time aku mmg lapar giler, normally aku klu lapar mmg sume bende aku ckp sedap. But not for this time. Biase je...xde la sedap giler! Ohw aku bkn penggemar meatball perhaps! Ye, aku penggemar NASI....konpem x leh duk obesi ni. Tekak org kg! Tu lah yg org slu ckp pd aku...so what?? :D

Tapi, chicken wing dia mmg sedap. Serius x cukup wehy! Kalau korng rsa biase je..x tau la ye! sbbnye, tekak masing2 kan. Bkn sume tekak sama dowh!

Budak berdua ni mmg kebuluq..sume bende sedap. Tolak batu & kayu je!

Esoknye berkampung di FRIM, Kepong. Majlis reception was held there.





Ok, pengantin dah sampai. Ime, u look so gorgeous! Suke baju pengantin, sgt cantik!




Kesian kan jd pengantin. Lama giler la nk tunggu org menepung tawar. Side lelaki dgn side pompuan lg. Teringat msa mjlis sanding aku dlu, penat wehy tunggu org nk merenjis tepung tawar bagai. Perut gua dah berkeroncong menahan kelaparan. At last, time makan beradap terus x lalu mkn, dapat masuk 2 sudu je. Sume ckp aku malu la ape la. Bknnye malu sgt pun, w/p still kene control, tp perut dh masuk angin serius x blh nk telan langsung.

Masa pengantin makan beradap, ade sesi karaoke. So sape2 rasa nk uji vokal at the same time nk dedicated lagu pd pengantin blh la tunjuk bakat. So, kazen2 sume ni pun ape lg, ambil peluang la coz sumenye mmg kaki karok! Pengantin pun sgt sporting bile diminta oleh dj utk nyanyikan sebuah lagu. :)
Aku nk nyanyi? Mmg x arr, dlm jamban blh...blh blaahhh! muahahahaha






man & cda ambik berkat...x lama lagi dh tu ^___^







model majalah mempelam *___*





selamat pengantin baru Ime & herry
semoga bahagia hingga akhir hayat, amin!


No comments:

Post a Comment

Posted by : ija_adaMayra