Wednesday, December 7, 2011

Huhahuha

Assalamualaikum & Morningggg

Last weekend, kitaorng gi huhahuha kat wangsawalk. Plannye nak gi main bowling. Coz b4 this dah plan masa kazen2 dr ipoh dtg kenduri ime&herry last time. But at that time x jd, dh lewat sgt kitaorg g, bowling centre pun dah tutup! Kempunan ocen nk berentap...tau la hang terror!

So, b4 game kitaorg lunch dlu kat ayam penyet ria. Serius X sdp! Myb x kene ngn tekak aku +++ pulak diserang ulser...kt lidah pulak tu. Spoil betul. Hilang terus nikmat makan aku! W/p selera mkn ttp ada tp giler sakit dowh nk mkn...potong betul la!!! ;(




Adam msa tgh mkn...mkn hati dia tgk kakak main kt playground. Suke tpt mkn yg ada playground coz senang aku dpt mkn dgn tenang...hihihi


Ramai giler org sampai kne tgu giliran. Tp disebabkn mmg gian sgt nak main, waiting list pun sanggup! Xde le hebat mn pun..saje suke2 buang peluh. Buang peluh ke pun! Hahaha

While waiting lets camwhore, ade gak paedahnye! ^___^



Ni adik ipo aku - acha. Mamat ni pun suke cam whore gak! Husb aku je yg bolayan bab2 bergambo ni ;P




Nukman & cda















Cube tgk sume gambo xde 1 pun yg husb aku pndng camera..kan? nk tngkp gambo pun susah....lol tsk!



Susah kot nk cari bola bowling yg 8kg. Aku klu main mmg larat angkt yg 8kg je. Hikhikhik



Acha 4th place



Nukman no. 1, tp no. 1 last. Muahaha. Sp kalah kne treat mkn ;))
mamat ni biase xdele terok sgt sampai no last. ntah ape kenenye ari tu ntah!
jiwa kacau kot...




Cda : 2nd place. Tp x aci tau, tu pun dgn bantuan nukman. X aci huhuhu



Mamat poyo ni juara! Fyi, this is his 1st time main. Blh pulak mng..ceh!!! Mng nasib je tu.
Nmpk sgt kitaorg sume ni x terror kan! Muahahaha...

Yg kalah tu sume x blh accept mamat ni mng, bg la alasan tpt x best la, licin la, bg can la....hihihi standard la tu kan bl sdh kalah. Cube ko mng, setahun x abis cite huhuhu!

Aku? 3rd place. Not that bad rite... :)

* tq acha treat us @ nz. Nukman u still owe us coz dah deal kan sp kalah blnje mkn. ;)
Acha, jgn lupe ikn bkr @ pd nnt ;)

Okbai

- Posted using BlogPress from my iPhone4

No comments:

Post a Comment

Posted by : ija_adaMayra